金銀妖瞳千里眼

 投資と経済に関する閻魔帳^^

VF5Rのセリフ

よく聞き取れないサラたん他英語のセリフ

(サラ)
登場
I'm no pushover, sweetie. 甘く見ないほうがいいわよ
Let's see how many seconds you'll last. あなたの最後まで何秒なんでしょうね?
Are you ready for this? 覚悟はできて?
You'll enjoy this…trust me. 楽しめると思うわ、私が保証する
勝利
Try again in a few years. 何年かしてからまた来なさい
Better run home to monmma, now.とっととお家のママンのとこまで帰りなさい
You'll never be a match for me. あなたでは私に遠く及ばないわね
Know your limits next time. 身の程を知ることね

(ベネッサ)
登場
I'll show you what combat's all about! 戦技の全て、見せてあげるわ
Time for a combat seminar. 修行の時間よ
You know what you're getting youself into? 自分を超えられるかしら

勝利
You're no match for me. 私に及ばないわね
Mission accomplished. 任務完了
On the battlefield, you'd be dead. 戦場なら死んでたわね
We'll fight again. また戦いましょう

(ジャッキー)
登場
Let's See if you can walk the walk! どれだけ立っていられるかな?
Go ahead. Knock yourself out! 来いよ!ぶちのめしてやる!
Less talk, more action! 言葉は少なめに、動きは多めに

勝利
It's like you're moving in slow motion! お前の動きはスローモーションのようだぜ
That wasn't your best shot! こんなもんじゃないんだろ?
I got no time for you. お前に関わってる時間はないんだ
There's no way you can stop me. 誰も俺を止めることはできん

(リオン)
登場
You'd better take me seriously! まじめにやったほうがいいよん
I won't lose. 負けないよ
It's showtime! ショーの時間だ
勝利
Forgot to train, eh? 練習不足?
What a knucklehead! なんて間抜けな奴だ!
I want a serious fight! ガチの戦いがしたいんだ
I'm twice the man I used to be! 昔の俺とは違うのさ

(エル・ブレイズ)
登場
Start running. Now. 今から行くぜ
What are you waiting for? Come get Some! ぼーっとなにしてんだ? 入れてこいよ!
I've got the advantage. You've got nothing. 俺様が全て上で、お前は取り柄なし

勝利
I am the ULTIMATE! オレが究極さ!
My body is an unstoppable weapon. 俺の体は全身武器だぜ
Heavyweights are nothing to me! Haa Yes! ヘビー級も目じゃないぜ
I'll be invincible beyond all imagination. 俺は全ての想像を超えて無敵だぜ
スポンサーサイト
別窓 | リアル三百代言 | コメント:0 | ∧top | under∨
<<カウンターで沈めちゃう?ソフトバンク | 金銀妖瞳千里眼 | これでもFPなんすが>>

この記事のコメント

∧top | under∨

コメントの投稿

 

管理者だけに閲覧
 

| 金銀妖瞳千里眼 |